Toves Sida - Med lite av varje...

17 augusti 2008

Rena rama Sällskapsresan!

Vi bodde på ett sådant där monsterhotell med 770 rum! Folk överallt! Solstolar fanns inte att få efter 8,00. Vi hade halvpension, frukost och middag. Det var rena rat-racet där alla sprang runt som yra höns. Jag klarar inte riktigt sånt. Jag blir bara stressad och får ingen matro. Gick faktiskt ned nåt kilo vilket inte är helt fel eftersom jag har underlängd...
Men till fördel för hotellet så var det toppen för barn. Många och olika aktiviteter, en jättestor lekpark, stora ytor att springa av sig på, minigolf, roliga pooler osv. Så medans ungarna hade sitt roliga så satt maken och jag och drack god Cava i poolbaren. Snacka om sällskapsresan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...