Toves Sida - Med lite av varje...

26 oktober 2008

Aj!

Jag har bränt pannan!
Svärmor fyller 75 och vi firade det med att åka å grilla i bergen. En underbar dag med nästan hela min kanariska familj. Efter lite moln å regnstänk så sken solen men eftersom det blåste en hel del så märkte jag som vanligt inget. Konstigt egentligen att bara pannan fick för mycket sol inte näsan eller mina kinder som behållt sin normala färg... Så nu lyser jag upp tillvaron med min röda panna.


Jag har turen som har världens bästa svärmor! En otrolig kvinna som blev änka vid 40 års ålder och med NIO barn! Men som den fantastiska kvinna hon är så har hon lyckats med att uppfostra och utfodra alla dessa barn som alla vuxit upp till bra människor. Hon är nu en omtyckt svärmor till oss ingifta , stolt mormor till 20 barnbarn och mormorsmor till 2 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...