Toves Sida - Med lite av varje...

31 oktober 2008

Det snöar även här

Igår morse när jag lämnat barnen vid skolbussen och gick morgonpromenaden med hunden så lyste Teide ("vår" vulkan och Spaniens högsta berg, 3718 m) alldeles vitt. Första snön hade kommit och det var kyla i luften. Underbart! Självklart hade jag inte kameran med mig. Senare på dagen när jag hade kameran med mig så var bergen täckta av svarta moln. Imorse tog jag kameran med mig och då var det knappt någon snö kvar! Idag när jag pratade med en av våra läkare så hade hon knäppt fina bilder som hon laddade ner och skickade till min mail. Bilder har ännu inte kommit fram. Skam den som ger sig - jag sökte bilder på nätet men nu verkar det som alla bilder är skyddade och det går inte att kopiera någon. Så det blir ingen bild! Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...