Toves Sida - Med lite av varje...

16 november 2008

Å julen varar fram till påska...

.... kom jag att tänka på när jag höll på å leta jul. Påsken ja... häxor ja...

Jag känner 3 häxor! En av dom kallas (av vännerna) för häxANN och jag har aldrig mött någon som kan häxskratta som hon, sen så har vi M som också skrattar som en häxa men hon har också en diger samling av häxor (smycken, dockor, figurer, böcker... you name it) å så har vi A som varken skrattar som en häxa eller samlar på dom, men hon känner av en så man ibland blir mörkrädd. Hon ser på en om man har ont någonstans och så tar hon tag just där. Och det konstiga är att det gör ju ont då hon tar tag i en men när hon sedan tryckt till en stund så försvinner det onda. Eller så börjar hon prata med en om det som precis har hänt en men som hon inte kan känna till eller vet.... skumt! Hur som helst så är alla 3 goda häxor! Det gäller ju att omge sig med goda människor eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...