Toves Sida - Med lite av varje...

08 december 2008

Julpynt 2

Här bevis på att jag alltid är sent ute (mañana, mañana) men sent i går, dvs idag enligt klockan så hade jag fått upp:



Välkommen in!(sidan då grannarna snor din julkrans om du hänger den på utsidan)



Adventsstjärnan hänger på balkongen.



Söta små tomtenissar hänger på balkongräcket.

Och som tröst har jag 2 advenstsljuststakar! med svensk flamsäker mossa, svampar, lingonris etc osv mm....

Ungarna tjatar fortfarande om att allt går alldeles för långsamt!

1 kommentar:

  1. Vad fint du har gjort det! Jag tycker att det går alldelens för fort, i motsats till vad dina barn tycker. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...