Toves Sida - Med lite av varje...

20 mars 2009

Varför???

är jag så himla trög ibland???

Såg hos Anna så fint hon avslutade sina inlägg och ville ju självklart ha lika fint hos mig... klipp å klistra... hej å hå.... å när jag väl får till det så blir det ändå bara fel!

Det är ju inte snyggt med en vit ruta bara med mitt namn på en blå bakgrund. Å inte kommer jag på hur jag skall lösa mitt "enorma" problem. Tar så klart den lättaste utvägen - byter mall!

Et voilá!





PS. Om någon kan förklara "klart å långsamt å tydligt" hur man går tillväga med att ha personlig touch på inläggen med färgad bakgrund så vill jag anmäla mig till den kursen...

1 kommentar:

  1. Alltid kul att förändra och att förvirra läsare ibland. Jag trodde jag hade hamnat på min dotters väninnas blogg, hon har samma mall. Hahahaha, tog en stund innan jag fattade att du hade bytt!! :D Jag har ingen aning om hur man gör för att göra en personlig touch, annars så hade jag kunnat förklara.. ;P

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...