Toves Sida - Med lite av varje...

12 april 2009

Finito

Så var det över för denna gång. Planet lyfte 15.46 med mommo och moffa som flyger norrut, till 15 grader och sol (enligt min väderwidget för Stockholm).

2 veckor går fort! Men vi har hunnit med släktträffar, god mat, utflykter, snack på balkongen och korsord. Vi är en fin trio, mina päron och jag! Mina föräldrar har löst korsord så länge jag kan minnas så då är det extra kul att nu kunna "briljera" när det fattar ord för dom...

Jag brukar även få ärva böcker och denna gång var det mamma som lämnade kvar Min far hade en dröm av Barack Obama.

Ledigheten är över för denna gång och imorgon tar vardagen över på nytt med jobb och skola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...