Toves Sida - Med lite av varje...

09 juni 2009

¡Hola!

Inte ens jag kan hålla tyst i evighet...

Efter en tids break så har jag börjat läsa "mina bloggar" igen, för att uppdatera mig s a s. Sedan den 1 juni har jag permiso (=tjänstledighet, läs obetald semester) och jag kan lova att jag inte gjort många knop, mer än nödvändigt vill säga...

Har kopplat av!

Men på fredag börjar jag jobba igen och då fram till den 30 juni. Sedan är jag "ledig" igen ett tag och sedan har jag semester (läs betald)!

Här känner man verkligen av att det är kris! Makens lön har uteblivit snart en vecka! Vi har rött kontosaldo!

Men solen skiner!

Always look on the bright side of life...

1 kommentar:

  1. Passa på att koppla av när du har tillfälle! Jag har själv börjat nedräkningen till semestern: förutom idag är det 5½ arbetsdagar kvar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...