Toves Sida - Med lite av varje...

14 juli 2009

Siam Park

Söndagen gick i vattnets tecken. Vi åkte till Siam Park, den nya vattenparken!

En härlig dag i en otroligt vacker och välfungerande nöjespark. Kan klart rekommendera den! Dyrt men det finns platser som faller alla i smaken. Bl a en playa med härlig vit sand och vågmaskin.

Men jag fick vara i Lost City och hålla reda på barnen under 130 cm (som krävs för att kunna åka på de flesta ställena) medans de andra vuxna och de stora barnen plöjde bland rutchbanorna..





4 kommentarer:

  1. Wow, vilket höftigt ställe det ser ut att vara. Jag blir definitivt sugen att åka rutschkana när jag ser bilderna! Och kul att du lagt upp så mycket bilder i de tidigare inläggen också - lagom såhär i sommarvärmen när man inte har så mycket ork att varken läsa eller skriva... :)

    SvaraRadera
  2. Karin: Det är verkligen ett häftigt ställe. Själv är jag ju tråkig som inte gillar att åka läskiga rutchkanor. Ligger hellre i vattenbrynet och leker säl... :D

    SvaraRadera
  3. Kan nästan se hem till oss och längtar lite hem. Regnet öser ner, emellanåt skiner solen och jag funderar på hur jag ska klara ett helt år här i kalla mörka Norden. Saknar mina hundar, katten och huset, undrar hur dom har det. Det är nästan jag blir lite ledsen i ögat när jag tänker på dom men så är jag ju extra känslig nu. Magen växer och jag längtar till lillen kommer. Vi har ännu ingenstans att bo i STHLM så vi huserar i vår sommarstuga på mina föräldrars gård. Hoppas allt är bra med er. Många bamsekramisar. Hälsa Lotta när du pratar med henne.
    Malin

    SvaraRadera
  4. Kramar på er åxå!! Trösta dig med att ett år går fort! Hälsningen är framförd! Må gott!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...