Toves Sida - Med lite av varje...

03 september 2009

Snart fredag!!

Jobb, Smile-kurs igen, förnyande av uppehållstillståndet (kommer mer om just det - fast en annan dag), inköp av avskedpresent till M som jobbar sin sista dag imorgon + knåpat ihop en liten avskedsdikt. Dotterns 6-årskontroll inkl vaccinering. Sonen håller på att utredas för allergi (hösnuva). Själv har jag varit på "kvinnlig kontrollbesiktning" (ITV på spanska :D)
Känner mig en aning speedad.

I övermorgon behöver jag inte ställa veckarklockan.
Yippie!

2 kommentarer:

  1. Hej Tove!
    Kul att du besökte min hemsida.
    Vi hade toppen hos dina föräldrar. Jag förstår att du ser fram emot att de kommer ner till er.
    Jag har ju en systerdotter som bodde 18 år på Teneriffa, men nu är hon tillbaka i Sverige sen mer än 10 år.
    Jag och Berra har faktiskt varit på Teneriffa en gång, men det är ca 30 år sen!!
    Ha det bra, hoppas att den kvinliga kontrollbesiktningen var UA.
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar till att slippa ställa väckarklockan. Det verkar som om du har fullt upp. :) Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...