Toves Sida - Med lite av varje...

13 november 2009

Ålderstrappan version 2.0

Som sagt tiderna förändras. En annan är ju uppväxt med version 1.0 , men har precis blivit uppdaterad!





Med detta i minnet köpte jag mig en ny scooter.

Jag ville ha någon som var billig i drift och kunde ta mig till affären och runt i stan.

Den här tyckte jag skulle passa till ALLA mina behov.

Jag älskar den!








Kom ihåg:

Äldre människor är värdefulla!

Vi är mer värdefulla än den yngre generationen:

Vi har silver i vårt hår.

Vi har guld i våra tänder.

Vi har stenar i våra njurar.

Vi har bly i våra fötter.

och

Vi är laddade med naturell gas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...