Toves Sida - Med lite av varje...

17 november 2009

...jaha...

Ovädret bara blåste förbi!!! Los Cristianos iallafall.
Igår råkade dock norra sidan (Puerto de la Cruz, La Orotava och Los Realejos) ut för det värsta regnvädret sedan "urminnes"... Översvämning och kaos i allmänhet.
Imorse var det Las Palmas på Gran Canaria tur s a s. Vägtunnlar stängdes pga översvämningar.
Jag ville bara ha lite svalare väder - inte alls några naturkatastrofer s a s. Men det bidde ingenting! Jo, några droppar, sisådär 6 stora droppar, föll på mig när jag kom ca en 10 meter hemifrån och självklart sken solen också!
Ja, ja den som väntar på något gott (i detta fall lite regn och svalare temperatur) väntar alltid för länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...