Toves Sida - Med lite av varje...

10 januari 2010

Det ligger ett stort hotell mitt emot där jag bor. Varje nyår så skjuter dom raketer för många många pengar.Står man på balkongen så skakar den och ljudet är som från en krigsfilm. Hunden måste drogas och ligger längst in i hörnet under sonens säng och skakar. Jag lider så med honom! Nu var vi ju inte hemma när 2009 blev 2010 och det var bara han som jag hade i tankarna vid nyåret. Men han klarade av detta nyår också.




Arsenalen förbereds på playan...

l

Hotellet förstärker en del av poolområdet...



Många fyrverkerier blir det... vacker är det men...



Vår Congo gillar att bli mimado... inte att det skjuts fyrverkerier.

2 kommentarer:

  1. Har ni testat att dra för persiennerna för fönstrena, sätta radion på hög volym för att överrösta, samt http://www.apoteket.se/privatpersoner/djur/sidor/Hund_Stressooro_Feromoner_Omferomoner.aspx?

    Fin hund - sickena banditer som smäller av en massa otyg mitt i natta!

    SvaraRadera
  2. Vi har provat det mesta och det som fungerar bäst är lugnande medel. Problemet är ju att det även smälls av smällare så fort det är någon fotbollsmatch - och det är det ju ofta här i Spanien...

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...