Toves Sida - Med lite av varje...

07 januari 2010

Kan inte skriva....

Antingen har jag helt förlegat under semestern eller saa har jag gjort naagot dumt, men sedan jag började jobba igen saa har jag faatt saa ont i mina handleder att jag har svaart att göra naagot alls ännu mer skriva paa datorn. (Troligtvis det första alternativet...)
Tillraaga paa allt saa har mina aa:n försvunnit!!

Saa ni faar haalla tillgodo med bilder istället. Lite Sverige och lite Reyes (spanjorernas julafton)

God fortsättning!!







2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!!! Å Findus och Pettson var ju underbar!

    SvaraRadera
  2. Dom är ju bäst (P & F alltså)!! Vi hittade dom både på Upplandsmuseet och på Junibacken.

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...