Toves Sida - Med lite av varje...

29 januari 2010

Uppskattning som uppskattas!

Belöningen med bloggen är ju att andra läser och kommenterar. Och att flera kommer tillbaka och blir "bloggvänner" är ju som grädden på moset!

Har fått en utmärkelse från Carina - Tack!



Som mottagare av utmärkelsen ska man länka tillbaka till givaren, skriva sju inte så välkända saker om sig själv samt ge utmärkelsen vidare till sju förtjänta bloggare.
  1. Är lat (om jag får chansen)
  2. Älskar choklad
  3. Äter hellre än lagar mat
  4. Är tokig i grodor
  5. Är rätt duktig på att dikta (mest grattis-dikter till vänner, men ändå...
  6. Har haft mitt namn på Jumbotronen i Globen (gav ett pris till matchens lirare i Hochey-VM - en gång för länge sedan).
  7. Har checkat in Ulf Lundell på ett hotell och diskuterat kanariska sängmått med Dan Ekborg (på ett helt respektabelt sätt. Han är rätt lång och kanariska sängar små).

Nu går den vidare till:

  1. Me and Alice
  2. Saker och sånt
  3. Heja Abbe
  4. Kala´s blogg
  5. Svensk chekchouka
  6. Karlavagnen
  7. Snigel

5 kommentarer:

  1. Det var en väldigt kreativ lista!
    Jag hade brorsan, Anders E, på en Victoria-Konsert en gång. Men diskuterade inte sängar!

    Grodor. Är det grodor som i grodor eller är det godisgrodor?

    SvaraRadera
  2. Carina: Prydnadsgrodor! Fast en o annan godisgroda slinker nog ner emellanåt...

    KV: De nada! Fast du får dela med Nisse.

    SvaraRadera
  3. Tack! Missade helt att jag var med på listan när jag läste tidigare.

    SvaraRadera
  4. Varsågod Karin! Bättre sent än aldrig, eller hur!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...