Toves Sida - Med lite av varje...

24 oktober 2010

Det har varit en låååång vecka

Trodde ett tag att denna vecka aldrig skulle ta slut! Men som tur var så gjorde den det. Mycket på jobbet och många timmar för läxor. Och varmt som 17 är det också! På en vecka så har hemmet blivit som skuren ur en krigsfilm. Todo patas arriba, som man säger här!

Så idag så tvingade jag familjen ut på en utflykt (för att slippa ifrån eländet). Vi åkte till Arico och Icor för att jag ville fota lite (!?) och så hittade vi en supermysig restaurante - Las cuevas de Ramón.

Stekt ost med röd mojo och lingon, sötsur sallad, kyckling och fläskkött i bitar. Mums!

Eftersom "skiten" ligger kvar så får jag roa mig med att städa imorgon...

3 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt det där med att det alltid blir så jäkla skitigt! Jag har så mycket sand på min inmurade patio att jag nästan tror att det kommer lastbilar från Sahara på natten...

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag kunde säga varmt som 17! Det är ett tag sen, men solen skiner och det får vi glädjas åt här i norr.
    Kom in till din sida via Ingrid på Gotland. Det är härligt med bloggar, att få del av så mycket olika liv på kort stund.
    Jag kommer åter, då du har en trivsam sida!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...