Toves Sida - Med lite av varje...

03 oktober 2010

Morgonpromenad

Morgonstund har guld i mun och detta såg Congo och jag i morse


Denna kisse softar lite i dagens första strålar


Å här var det morgongympa - sträck och töj

 
 
Här är det väl första gången som jag ser bättre än kameran
(ursäkta bildkvalitén) ;D.
Till vänster om färjan så syns något vitt, men inga vita gäss!
Det är massvis (!) med måsar. Har aldrig sett så många förut,
inte ens när fiskebåtarna kommer inputtrande...
Förklaringen finns nog ännu längre till vänster, fast utanför
bilden. Där finns en fiskodling med doradas och lubinas.
Säkert har någon bur gått sönder. 

 
Just i det ögonblicket önskade jag att jag hade en lika fin kamera
som mannen högst upp. Då hade det blivit fina foto!




Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...