Toves Sida - Med lite av varje...

03 november 2010

Dum, dummare, dummast

En bra beskrivning på mig ibland (här skulle en och annan vilja lägga till: jämt...)

Vet inte om det beror på Internet Explorer 8.0 eller om det beror på min (alldeles för många gånger kraschade) dator. Men jag har alltid använt mig av IE  men sedan en tid tillbaka så stängs sidor och flikar av sig själv så jag började använda Google Chrome istället och det funkar jättebra! Det är bara det att jag är van att stänga en flik/ett fönster med X:et i övre högra hörnet. Så nu stänger JAG ned allt i Google Chrome. Och det gör MIG vansinnig!!!

Är det sant att det inte går att lära en gammal hund sitta????

 *!?*

3 kommentarer:

  1. Firefox kära du, allt annat är shit!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag har också problem med IE8 på laptopen, på min PC där jag har IE7 funkar allt perfekt, så nu använder jag Firefox, som tuffar på utan problem.
    Så du ser, man KAN lära gamla hundar sitta!

    Ha en fin dag!/Ingrid

    SvaraRadera
  3. Tack för era tips! Ska prova!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...