Toves Sida - Med lite av varje...

26 januari 2011

En sak leder till en annan!

Fick en suspekt påse av en kär vän!

             Som visade sig vara sin vikt värd i guld!!!!



 Jag har en svärmor som är van med storkok (9 barn!!) och som bara älskar att laga mat och baka!

Jag är gift med en man som anser att det är viktigare att äta än att sova... Våra ideologier går lite isär där ;D... Men han är en fantastisk kock!

Ikväll är det jag som är stolt!!!

Jag åstadkommit en underbar LAXPUDDING!!! För första gången i mitt liv!!!

Jag som avskyr att laga mat -  men älskar att äta!!!

Och det var ju så himla lätt att göra - nu när jag fått min mystiska påse.

Mums!!! är bara förnamnet!!!

1 kommentar:

  1. Se bara... ja ibland lyckas man bättre än ibland. Jag älskar också att äta mat men ogillar att lga den, det är bara så trist.

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...