Toves Sida - Med lite av varje...

01 maj 2011

2 x grattis till mig själv!

Idag är det Mors dag i Spanien! Dessutom är det 1a maj, dvs arbetarnas dag och det ska gudarna veta att jag är både mor och arbetare idag! Så grattis till alla som känner sig träffade :)!!!

Sedan sist har det hänt en del - det har regnat igen! Fast bara normalt s a s. Och så har det snöat!! Teidetoppen lyser vit och vacker mot blå himmel.


Rätt ovanligt för att vara maj!

Annars så har jag haft besöka av mina kära päron (och nej, jag ska inte lägga upp videon med Nile City och koreanska päron...) och min söta brorsdotter, som kom lastade med påskris, fjädrar, godis, lax och presenter! Tack, tack! :))


Trevliga måltider både hemma och på stan och maken lyckades (!?) lägga till ett år på min tårta... Spelar ingen roll egentligen eftersom jag fortfarande är 25 ;D

Har också haft tid att umgås med trevliga gäster från mitt jobb. Jag har sådan tur att jag får lära känna riktiga änglar och kämpar genom mitt jobb. Men nu så blir det lugnt med besök ett tag framöver och då ska jag ägna mig mer åt min kamera :). Förhoppningsvis är väl kanske bäst att tillägga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...