Toves Sida - Med lite av varje...

06 maj 2011

Knäppt

Nu när besöken tunnats ut...  försöker jag få tid till min (nya) kamera. Och jag är mer än lycklig över att vi är inne i digitalåldern eftersom det annars hade blivit väldigt dyrt om jag var tvungen att framkalla rullarna för att få se resultatet! Jag knäpper de mest knäppa bilder (förutom dom bra ;D) för att sedan tjoffa in kameran i datan och liksom värsta diktatorn rata och eliminera bilder till höger och vänster!
Här syns ett litet collage på en blomma med svenskanknytning vars knoppar alltid får mig att tänka på Little shop of Horrors...

 Den heter Solandra - blomman alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...