Toves Sida - Med lite av varje...

18 september 2011

Vem kunde tro...

...att mitt sista inlägg på väldigt, väldigt länge skulle få en helt annan innerbörd än vad jag tänkt mig!

Precis på dagen en månad senare så gick min ömma moder bort!

Det blev alltså inte den höjdarsommar jag förväntat mig, men livet är som det är och så blev det. Jag ska inte säga att jag inte haft det bra också, för det vore att ljuga. Men med ett sorgflor över sig s a s.

Även en "gammal" kompis gick bort alleles för tidigt i cancer - 45 år. Höll på att mista min kära sobrina i en hjärtinfarkt. Hon är bara 28 år! Som tur var så gick allt vägen efter en stor operation.

Finns det något bättre uttryck än Carpe Diem !?

Själv mår jag bra och har hälsan... än så länge ;D

2 kommentarer:

  1. Nej men oj! Vilka tråkigheter du råkat ut för! *tröstkram*

    SvaraRadera
  2. Men kära söta vän!!! Stor kram!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...