Toves Sida - Med lite av varje...

30 december 2008

Så sant så...

Bilderna från solnedgången visade sig bli den sista solnedgången jag ser detta år! Pga sjukdom bland personalen har jag fått jobba kvällspasset! Egentligen inget fel i det alls. Det är lugnare tempo och man behöver inte stressa som på dagpasset. Man har t o m tid att prata med folk! Skönt som omväxling.
Återigen har det regnat. Det började vid 1-tiden i gårnatt och slutade vid samma tid fast på dagen. 12 timmar regn! Inte dåligt! Fast idag har det varit alldeles för fuktigt och "lågt i tak" så jag har haft huvudvärk hela dagen. Har knaprat alvedon som om det vore godis... Nu blir det sängen så man är pigg och fräsch till allt festande imorgon... Skall bara få i säng vildbasarna som kom hem ikväll efter några dagar hos "faster L8" i norr. Dom är bara hemma för att packa om väskan. Imorgon skall de till familjen i hufvudstaden och partaja med alla kusiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...