Toves Sida - Med lite av varje...

10 maj 2009

Livstecken!

Tyvärr (!?) blir det inte så mycket skrivet just nu... Har fortfarande "stenkrossen" - ja, den låter mer än vad den duger till s a s... :D. Tänk vad bortskämd man är egentligen. När det inte går snabbt så tröttnar man lite - ialla fall jag. På min "gamla Bettan" så dyker det upp (rätt ofta) en ruta som talar om att hon inte har tillräckligt med virtuellt minne... å då får man vänta en timme eller så... För att inte tala om hur lång tid det tar för virusprogrammet att uppdatera och checka av. Men oj vad mycket jag hinner mellan varven... pilla mig i naveln... läsa en bok... rensa i skåp å kartonger...

Å på tal om kartonger - det är inte klokt vad mycket roligt man kan hitta i dom! Så iställer för att rensa ut, som ju är den s k meningen, så blir jag sittande... Rena rama Ahlzeimer Light-rehaben. Nu undrar ni nog vad jag sparat - å den kan ni gott göra!
Typ 18 år på Tenerife. Till råga på allt så är maken mer ekorre än jag. Så man får passa på att försnilla saker å ting när han inte är hemma. Annars blir man inte av med något alls! Obs att allt inte går direkt i soptunnan utan det som kan återanvändas går till olika uppsamlingsställen. Som det skall vara!



Vädret är strålande!! Klarblå himmel och skön bris!! Sjuka barn med halsfluss å feber!! Allt måste ha sin motvikt, eller!?! Först var det sonen, nu dottern och jag börjar känna lite också, fast det kan ju va´ psykosomatiskt (eller vad det nu heter...) Får nog pallra mig till jobbet imorgon...


Må gott!

1 kommentar:

  1. Härligt att se att du kan sysselsätta dig under tiden som datorn arbetsar iallafall ;P Hoppas nu inte att du också blir sjuk..! Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...