Toves Sida - Med lite av varje...

12 maj 2009

Vågor som kluckar..

Jag älskar maj av flera anledningar:
  • Nästan inga turister kvar! (tycka turist är trist... försökte vara lite rolig där...)

  • Värmen som börjar komma, sisådär lagom varmt, får en att längta efter semester och lata playadagar.

  • Havet, och då framför allt vågorna som dånar in mot stranden med frenesi. Härligt att både se och höra. Om jag har sovrumsfönstret öppet så hör jag faktiskt vågorna som slår in mot land, 50 meter längre ner... (Ja, Big Mama, jag vet hur bra jag har det!)


*min playa*

5 kommentarer:

  1. Hahahaha. Bra att du är medveten om vilken lyx du har! ;P Kramar.

    SvaraRadera
  2. Ååh, längtar verkligen tills jag har det sådär igen! Underbart!!

    /NMJ

    SvaraRadera
  3. BM: Yes Mam!

    NMJ: Esto es el paraiso, ¿verdad?

    SvaraRadera
  4. Ååååh jag saknar havet. Ta mig till havet och gör mig till sjögräs, sjögräs i vågornas skva-ha-lp...

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...