Toves Sida - Med lite av varje...

09 juli 2009

På rymmen

Nu skall jag packa lilla väskan till mig och barnen. Om ett par timmar så blir vi hämtade av L8 för att tillbringa några dagar upp i norr. Det är lite som att åka på landet. Där finns både höns, katter, hundar, kalkoner och en massa fåglar såsom brevduvor, kanariefåglar, div finkar och underlater. Även små gerbos har dom. Alltså rena rama zoot med andra ord. Ungarna älskar att åka dit och leka och bråka i lagom doser med sina "halvsyskon".
Själv sitter jag med kaffekoppen alt vinglaset och njuter på terrassen som har en oslagbar utsikt över Atlanten. Vi har mycket snack att ta igen L8 och jag eftersom vi knappt har setts på ett par månader nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...