Toves Sida - Med lite av varje...

20 juni 2010

Jorå, en liten tår kom det alltid...

Först måste jag ju erkänna att jag glömde bort The bröllop... Hela dagen höll jag på med operation "Flytta runt rum + storstädning" och först när jag parkerade rumpan för att se nyheterna på kvällen så insåg jag vad jag missat ...

Idag har jag kollat lite på SVTPlay och kommit ikapp s a s. Vackert bröllop och Daniel är värd Nobelpriset i uthärdnad! Fast mest gillade jag SÄPO-agenterna som sprang bredvid... Är det Etikett så springer man ju med slips och finskorna! Tjejen som sprang på vänsterkanten liknade Ellen, hon som har en late nite show... Kan verkligen tänka mig hur hennes show skulle bli om det nu hade varit hon.



Och självklart tyckte jag om att se alla vackra vyer ifrån mitt älskade Stockholm!!



Men jag tänkte också på min vän L8 som är i Sverige och fick gå på sin brorsdotters bröllop i Borgholm. Dom, brudparet alltså, hade vunnit sitt bröllop i en tävling.



¡Que vivan los novios!

2 kommentarer:

  1. Jag tittade också på SVT Play, och visst ser de lyckliga ut. Men mest intryck på mig gjorde Stockholm, vilken stad det är! Jag längtar dit.

    SvaraRadera
  2. Ja bröllopet var finfint! Vi drack lite skumpa och såg på det tillsammans med mor och far och systeryster med familj.
    Hoppas ni har det bra och önskar er en trevlig midsommar

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...