Toves Sida - Med lite av varje...

17 juni 2010

Mutter....

Håller på och jobbar med min lilla lista!

Håller på med punkt 1,2 och 3 samtidigt. Har klarat av att nedmontera sonens våningssäng (med soffa nertill som man drar ut så blir det säng det med) och monterat den igen i dotterns rum. Nu sover barnen så sött där... Fast nu värker nästan fingrarna av alla skruvar och muttrar. Tre olika Allen-nycklar behövdes också och dom är inte bekväma!
Imorgon ska jag plocka isär min och makens säng. Bara det är ett äventyr för det är en IKEA-säng!!

Och det står möbler och lådor precis överallt!!

Men det blir bra tillslut!!! Hoppas jag.

3 kommentarer:

  1. Kul att höra att någon mer kämpar!

    SvaraRadera
  2. Ja, svetten den lackar... bättre än ett gympass ;)

    SvaraRadera
  3. Det blir bra! Du är så flitig! Men du jag tror det finns skruvtillsatser som man sätter på en borrmaskin eller rent av en skruvdragare som skulle göra livet lättare för dig.

    SvaraRadera

Lämna gärna en rad så gör Du mig så glad!!:D
Du kan också maila mig på tovessida@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...